تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/03/30 - 16:58
کد خبر: 473753

خانه امن منافقین در اروپا فرو ریخت ؛

سرنوشت شوم وطن فروش‌ها/ عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین +فیلم و عکس

سرنوشت شوم وطن فروش‌ها/ عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین +فیلم و عکس

همزمان با ممانعت پلیس فرانسه از برگزاری گردهمایی گروهک تروریست منافقین در پاریس، پلیس آلبانی با حمله به مقر این گروهک در تیرانا یک نفر را به هلاکت رساند و تعدادی از آنها را زخمی و بازداشت کرد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از تماس تلفنی مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی که بیستم خردادماه سال جاری انجام شد و با توجه به محتوای تماس-که حاکی از کنار گذاشتن جریان اپوزیسیون ایران از سوی فرانسه بود- حالا فرانسوی‌ها برای دومین بار در هفته‌های اخیر، جریان ضدانقلاب را سنگ روی یخ کردند. روز گذشته پایگاه خبری رویترز گزارش داد دولت فرانسه از برگزاری نشست سازمان تروریستی منافقین در پاریس جلوگیری کرده است. در همین رابطه رویترز در گزارشی اختصاصی اعلام کرد به نامه‌ای از دولت فرانسه دست یافته که نشان می‌دهد برگزاری تجمع سالانه «اپوزیسیون ایرانی» (گروهک تروریست نفاق) ممنوع شده و این نامه برای سران سازمان‌دهندگان این تجمع ارسال شده است.

به نوشته رویترز، ممنوعیت برگزاری این تجمع همزمان با تلاش کشورهای غربی برای کاهش تنش با ایران و چند هفته پس از آن اعلام می‌شود که چند کشور اروپایی و ایران تبادل زندانی انجام دادند و همچنین ۲ هفته پیش امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تماس تلفنیِ ۹۰ دقیقه‌ای با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران داشت. رویترز همچنین اعلام کرد ممنوعیت نشست سالانه منافقین در پاریس درحالی است که این گردهمایی ضدانقلاب ایران از سال 2008 به این طرف برگزار می‌شد.

 همزمان با اعلام خبر ممنوعیت برگزاری نشست سالانه منافقین در پاریس، پلیس آلبانی نیز با عملیات علیه این سازمان تروریستی در تیرانا، چند نفر از تروریست‌ها را بازداشت کرد.

روز گذشته پلیس آلبانی با حمله به مقر گروهک منافقین موسوم به کمپ اشرف 3 در پایتخت این کشور، ده‌ها نفر از منافقین را بازداشت کرد. همچنین بنا بر اعلام رسانه‌های آلبانی، در جریان این عملیات ضدتروریستی، اعضای سازمان تروریستی منافقین با یگان ضدتروریسم پلیس آلبانی درگیر شدند که طی آن یک نفر از منافقین کشته و 36 نفر دیگر از تروریست‌ها زخمی شدند.

وزارت کشور آلبانی بعد از این اتفاق در بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات پلیس این کشور مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم انجام شده است. در این بیانیه آمده است: «مطابق توافق میان ما و سازمان (گروهک منافقین) در سال 2014 اعضای این گروه صرفاً به ‌دلایل انسان‌دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند». گفتنی است طبق بازرسی‌های انجام‌شده توسط نیروهای امنیتی آلبانی، برخی وسایل الکترونیکی از جمله تعدادی پهپاد در مقر این گروهک ضبط شد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

فردی که در عملیات روز گذشته پلیس آلبانی در اردوگاه منافقین به هلاکت رسیده است، عبدالوهاب فرجی نژاد (معروف به علی مستشاری) با نام تشکیلاتی افشین بوده است. این فرد در عملیات مروارید (یا همان انتفاضه شعبانیه) علیه شیعیان کرد در عراق شرکت داشته است. عملیاتی که منجر به شهادت نزدیک به ۲۵ هزار نفر شده است. او همچنین ستون پنجم بعثی‌ها در جریان جنگ تحمیلی ارتش بعثی علیه ایران بود و نیز در عملیات مهندسی معکوس هم نقش داشته است. گفته می‌شود او روز گذشته با اسلحه گرم به پلیس آلبانی حمله کرده که با واکنش پلیس آلبانی معدوم شده است.

عبدالوهاب فرجی نژاد از مسئولین ترور و شکنجه گران سه شهید پاسدار ( شهیدان طهماسبی، میرجلیلی، طاهری ) در سال ۶۰در تهران بود، فرجی در ایام اغتشاشات پاییز با حضور در شبکه های خارجی علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی همواره صحبت ها و سخنرانی های متعددی داشته است.

سرنوشت شوم وطن فروش‌ها/ عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین +فیلم و عکس

سرنوشت شوم وطن فروش‌ها/ عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین +فیلم و عکس

تصاویری از زخمی‌ها و کشته شدگان کمپ منافقین

بیانیه گروهک تروریستی مجاهیدن ( منافقین )

سرنوشت شوم وطن فروش‌ها/ عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین +فیلم و عکس

یک شکست دیگر در کارنامه براندازان

ممنوعیت برگزاری نشست ضدایرانی منافقین در فرانسه و عملیات آلبانی علیه این سازمان تروریستی در تیرانا که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها شد و منافقین، ایران را پشت پرده این اقدام می‌دانند، درحالی است که در اغتشاشات سال قبل شاهد تلاش همه‌جانبه اپوزیسیون ایران از جمله گروه تروریستی منافقین برای ایجاد موج ضدبشری علیه جمهوری اسلامی بودیم. یکی از کارویژه‌های گروه‌های ضدایرانی در آشوب‌های اخیر این بود که با دروغ‌پردازی و اتهام‌زنی، دولت‌های غربی و نهادهای بین‌المللی را علیه ایران به خط کرده و در نهایت موجب انزوای جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی شوند اما چیزی که در واقعیت رخ داد، برخلاف انتظار اپوزیسیون رقم خورد. جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها دچار انزوا نشد، بلکه به ریاست دوره‌ای مجمع حقوق بشر سازمان ملل نیز انتخاب شد. تماس تلفنی اخیر مکرون با رئیسی نیز حاکی از آن بود که دولت فرانسه حداقل در برهه کنونی از جریان ضدایرانی که قرار بود سال گذشته کار جمهوری اسلامی را تمام کند(!)، قطع امید کرده و به دنبال تعامل با ایران است.

منافقین و دیگر گروه‌های ضدایرانی از سلطنت‌طلبان گرفته تا تجزیه‌طلبان، باید این واقعیت را بپذیرند که پروژه انزوای ایران در عرصه جهانی هیچ زمانی رخ نخواهد داد و برعکس، این جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند از برگزاری نشست ضدایرانی در قلب پاریس جلوگیری کند و طبق ادعای منافقین، دستور به پاکسازی کمپ تروریست‌ها در تیرانا دهد.

گزارش از علی پیراینده

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top